Thursday, May 10, 2012

Dudley O'Shaughnessy




Sunt sigur ca l-a observat toata lumea in clipul Rihannei "we found love". Eu cel putin am cautat imediat numele lui pe internet si am descoperit ca se numeste Dudley O'Shaughnessy, s-a nascut in Londra, este jucator de box si mai nou model in ascensiune. Ce m-a impresionat pe mine cel mai mult a fost stilul lui vestimentar din viata de zi cu zi, asa cum puteti observa in pozele de mai sus. Are un stil foarte interesant, putin atipic, ceea ce imi place mult!

4 comments:

  1. Intr-adevar e original in ceea ce priveste stilul vestimentar.
    Imi place, nu stiam cum se numeste.
    :P

    ReplyDelete
  2. that third outfit has made my day

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Love the outfits - the shoes in particular.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ReplyDelete