Friday, May 4, 2012

Lady Gaga - The Born This Way Ball




Cand am auzit prima oara ca Lady Gaga va sustine un concert in Romania, nu mi-a venit sa cred! Mi-am zis ca trebuie neaparat sa imi iau bilet! (Am avut niste apucaturi de fan disperat zilele astea) Am comandat biletele inca din prima zi cand s-au pus in vanzare online. Am stat sechestrat in casa asteptand sa ajunga biletele (Doamne fereste sa nu fiu eu acasa si sa vina biletele fix in ziua in care sunt eu plecat!) Asa ca intr-o superba dimineata de primavara (dar cu temperaturi de iulie) in timp ce eu dormeam, suna la usa! In clipa aia am sarit din pat, nu imi pasa ca sunt in pijamale, ca am parul ciufulit sau ca am bale la gura! :)) Am fugit aproape descult spre poarta de zici ca ma antrenam pentru maraton. Am deschis usa iar in fata mea era nenea cu bileteleeee! YEEEY! In sfarsit pot sa stau linistit ca am biletele in mana! Abia astept concertul de pe 16 august, va fi probabil una dintre cele mai frumose momente din viata mea!

1 comment:

  1. Foarte tare!!!
    Sper sa ajung si eu.
    Te invidiez, sa stii.

    ReplyDelete