Tuesday, July 10, 2012

Côte d'Azur: Day 1 - Nice

Nici nu stiu cu ce sa incep. In primul rand am conexiune la internet, asa ca voi putea posta poze si impresii direct de aici. Ieri seara am aterizat la Nisa, prima noastra destinatie, iar azi am vizitat superbul oras. Am dat din intamplare si peste un targ de vechituri, foarte interesant. Am mancat inghetata cu aroma de trandafiri, lavanda si guma si mi-am cumparat un mini tablou cu macaroooons! Dupa-amiza am fost la plaja, unde erau niste pietre de abia puteai sa calci si sa iti tii echilibrul, dar apa era grozava. Iar seara, dupa plaja, ne-am plimbat putin pe faleza.
Nu am facut mare lucru pentru ca a fost abia prima zi si avem 2 saptamani la dispozitie.
Acum va las cu pozele facute azi care vorbesc de la sine. xoxo




































2 comments:

  1. Ce frumos e in Nisa! Distractie placuta!

    ReplyDelete
  2. e un oras superb; dar vai, ce m-a putut enerva plaja acolo!!! :)) in Cannes o sa adori plaja, e divina! soft sand...

    ReplyDelete