Friday, October 19, 2012

TOPMAN DESIGN S/S 2013

In dimineata asta am intrat pe style.com ca sa ma pun la punct cu noile colectii pentru barbati. Am rasfoit si am rasfoit pana am dat de colectia Topman Design S/S 2013 de care m-am indragostit instantaneu. Stiu ca am spus in niste postari anterioare ca in ultima perioada am o relatie foarte stransa cu culoarea (non-culoarea?) negru, dar cand am vazut culorile care se regasesc in colectia Topman Design, a fost dragoste la prima vedere, parca am reinviat! :)) Modelele, materialele si CULORILE sunt perfecte. Mi se pare ca aceasta colectie vrea sa prezinte un fel de Katy Perry varianta masculina.


2 comments:

  1. Imi place foarte mult colectia.
    As purta o mare parte din aceste piese.
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa si eu! Sunt innebunit dupa colectia asta! Ma bucur ca si tie iti place :D

      Delete