Wednesday, March 20, 2013

Life Lately

Acum o luna jumate, Bella, a nascut. De atunci eu am grija de cei trei puiuti ai ei, Kim, Kourtney si Khloe. (Da, da, v-ati prins! I-am botezat dupa Kardashience:))) In ultima perioada nu am avut chef si nici inspiratie pentru postari pe blog. Ma gandeam sa schimb tema blogului... Vreau sa il transform intr-un jurnal, uneori sa postez si lucruri care ma inspira sau muzica. Asa ca incep astazi cu niste poze cu puisorii si cu cateva lucruri de care nu ma pot desparti niciodata:
laptopul, moda si cafeaua de la Starbucks.




Sper sa imi reiau activitatea pe blog cat de curand. Am intampinat niste probleme in ultima perioada si sper ca se vor rezolva curand. Acum hai sa ascultam niste muzica frumoasa, inainte de culcare.




3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ce frumosi sunt piticii!

    ReplyDelete
  3. Adorabili catelusi!

    Roxx~
    http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

    ReplyDelete