Tuesday, April 16, 2013

New Hair and New Puppy

Ca sa continui pe tema postarii de ieri, anunt azi, ca m-am tuns dupa... nici nu mai stiu cat timp. 1 an? Aproape 2?! Mi-am dorit sa imi indeplinesc o dorinta mai veche de a avea parul mai lung. Am asteptat sa creasca atat de lung pana sa il pot taia pe tot la acelasi nivel, drept, pana acum fiind in scari. Schimbarea nu este mare (din fericire, pt. ca m-am chinuit prea mult timp sa il las sa creasca). M-am dus cu mare teama sa ma tund, auzind povesti terifiante cu persoane care s-au dus sa isi tunda varfurile si au iesit cu aproape tot parul taiat. :)) Anyway, eu am fost norocos, am zis sa nu ia mai mult de 2 sau 3 cm si asa a facut. Acum dilema: nu stiu daca sa imi refac ombre-ul. Momentan imi place cum se vede asa ca niste suvite, gen. Voi vedea pe viitor ce pitici mi se mai trezesc pe creier :))



Acum cealalta noutate: avem un nou membru in familie. Este vorba despre unul din puiutii lui Bella. Pana la urma am decis sa ramanem cu micuta Kim. Botezata dupa Kim Kardashian, of course. Este o maaaare zurlie si noua rasfatata a familiei, dar totusi incercam sa nu o neglijam pe Bellissima. Tata face uneori misto si o striga King Kong pe cea mica. :))


Am fost pana acum cateva zile intr-o mini vacanta de cateva zile la Moscova. Voi posta curand poze si impresii de acolo.

No comments:

Post a Comment