Sunday, July 7, 2013

Life Lately (I'm Back)

Offff Doamne! A fost o perioada atat de ocupata si obositoare ca nu am avut timp nici sa dorm. Anul asta am avut de invatat pentru licenta si din cauza asta am absentat pe blog. Acum ca s-a terminat toata nebunia asta si am luat licenta cu brio, vreau sa revin in forta aici si sa postez cat mai des pe blog.
Am de precizat unele lucruri, (pentru ca am primit unele mesaje de la niste persoane care nu ma cunosc) vreau sa lamuresc faptul ca eu nu ma cred vreun "fashion guru/icon" sau orice altceva. Acest blog l-am facut ca un hobby, unde postez orice doresc sau ma inspira. Nu ma cred mare star sau blogger de moda si nu am vedetisme in cap.
Sunt un baiat normal, cu o viata normala, cu o familie normala, cu prieteni si o viata sociala normala asa cum are toata lumea. Cred ca fiecare are dreptul sa se exprime cum doreste in secolul 21, in limita bunul simt, care se dobandeste numai prin buna crestere si educatie, ceea ce nu cred ca au habar multi oameni din tara asta.
Vorba aia: este loc sub soare pentru toti, si daca nu ai nimic frumos de spus, mai bine taci. Sunt deschis la critici constructive, din care am ce invata, nu la comentarii rautacioase de la persoane frustrate.
Eu ma simt bine in pielea mea, ma simt bine cu viata mea in general si sunt impacat cu mine, iar acest lucru vi-l doresc si voua, pentru ca altfel se nasc frustrari si situatii urate.
Ajunge cu atata filozofie de viata si sa inchei intr-un ton mai optimist.
Vreau sa multumesc celor care imi urmaresc blogul cu placere si le multumesc pentru mesajele frumoase si va promit ca de azi m-am intors. Sper sa va surprind cu lucruri frumoase si inspirationale. xoxo

No comments:

Post a Comment