Sunday, August 18, 2013

50 Boys of Summer

Fotografa Eva K. Salvi si stilistul Krishan Parmar si-au unit fortele pentru a capta 50 de baieti timp de 2 zile in Londra, in exclusivitate pentru Fucking Young! Online. In pictorial apar modele ca Toby (Models1), Jake Hold (Elite), Jimmy Q (FM), Alexander (Select) si multi altii. Si aici iar apare obsesia mea pentru stilul trashy/90's swag plus multe, multe tatuaje si caciulite, fesuri, cum vreti voi sa spuneti, care sunt sigur ca se vor purta la greu in sezonul toamna/iarna ce vine. Eu am purtat un fes pe care l-am cumparat recent din H&M cu un maieu si pantaloni army. Mi-a placut. Revenind la pictorial, cred ca este o sursa buna de inspiratie ce vrea sa spuna "Less is more!", atitudinea face totul. Enjoy the pictures!








Restul pozelor le gasiti aici Fucking Young! 50 Summer Boys

No comments:

Post a Comment