Monday, September 23, 2013

The Style Project: Attending a Wedding

Azi a fost primul episod al emisiunii "Regina cumparaturilor". Este un fel de reality-show unde patru dudui, care nu au nicio tangenta cu moda, trebuie sa isi compuna o tinuta tematica. In episodul de azi fetele au trebuit sa isi construiasca o tinuta de nunta. Nu o sa detaliez cat kitch si prost gust a trebuit sa indur pe tot parcursul emisiunii. Sper totusi ca cele care urmaresc acea emisiune, sa isi ia notite serioase de la Andreea Raicu, care dupa mine este intruchiparea elegantei si bunului gust. Cu ocazia asta m-am gandit sa arat cum arata in viziunea mea o tinuta reusita pentru o nunta. Am ales linii simple, feminine si sexy. O rochie neagra, peste genunchi, din dantela, pe corp. Sandale aurii, FARA platforma, finute si diafane. Un clutch alb cu elemente florale. La bijuteri as merge pe o linie clasica, simpla. Machiaj in stil "Old Hollywood". Pentru par sunt o gramada de variante, de la clasicele onduleuri naturale, cu volum, pana la un coc foarte lejer, usor messy. Totul purtat cu feminitate si gratie. Asa arata in viziunea mea o femeia eleganta si cu bun gust.

P.S. Nu conteaza bugetul sau brandurile. Conteaza sa ai bun gust. Keep it simple. Less is more.

2 comments:

  1. Îmi place cum scrii! Tare. Da, este o problemă în zilele noastre legat de ținute la o nuntă. Îmi place ce ai ales tu! Ar trebui citit de mai multe persoane post-ul tău! http://ruxandrabobleaga.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase! Ma bucur ca iti place :*

      Delete